Warunki Wynajmu

  1. Strona internetowa hayduk.pl przeznaczona jest do rezerwacji noclegów w apartamentach Hayduk.
  2. Właścicielem serwisu oraz prezentowanych na stronie apartamentów jest firma PPUH Hayduk Andrzej Wojtaszek-Hayduk, ul. Moniuszki 11, 68-200 Żary, NIP 928-000-05-36, REGON 970030228, numer rachunku bankowego Santander Bank Polska SA 47 1090 2561 0000 0001 3427 3199 kod SWIFT: WBKPPLP.
  3. Rezerwacji apartamentów można dokonywać on-line za pośrednictwem serwisu. 
  4. Warunkiem rezerwacji jest płatność on-line 100% ceny za wynajem w momencie rezerwacji.
  5. Możliwa jest płatność za rezerwację w obiekcie, przed zakwaterowaniem od poniedziałku do piątku po wcześniejszym umówieni się na konkretną godzinę.
  6. Operatorem płatności są Przelewy24.
  7. Rezerwacji można również dokonywać przez portal rezerwacyjny booking.com.
  8. Operatorem płatności w przypadku rezerwacji przez serwis rezerwacyjny booking.com jest ten serwis.
  9. W obiekcie akceptujemy karty płatnicze. 
  10. Zakwaterowanie  w apartamentach odbywa się bezobsługowo na podstawie szczegółowych instrukcji oraz kodów dostępu wysyłanych w wiadomości sms i/lub e-mail na 1 lub 2 dni przed przyjazdem. Gość otrzymuje kod dostępu do drzwi głównych wejściowych oraz do skrytki, znajdującej się w holu recepcyjnym. Po wpisaniu kodu gość otworzy skrytkę, w której będą klucze do apartamentu oraz karty uprawniające do bezpłatnego parkowania przy obiekcie.  Zakwaterowanie jest możliwe od godziny 15:00, wymeldowanie do godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu .
  11. W przypadku anulowania rezerwacji na jeden  lub więcej dni przed przyjazdem, Gość otrzyma pełny zwrot wpłaconych środków pomniejszonych o prowizję operatora płatności. Zwrot będzie wykonany w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych na wskazany rachunek bankowy. W przypadku anulowania na mniej niż 1 dni przed przyjazdem, rezerwacja jest bezzwrotna. Ewentualny zwrot w takim przypadku jest rozpatrywany indywidualnie.
  12. Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane pisemnie poprzez formularz kontaktowy na stronie hayduk.pl/kontakt lub mailowo na adres recepcja@hayduk.pl. Czas odpowiedzi na reklamację wynosi do 7 dni roboczych.