Terms of Stay
- Apartamenty wynajmowane są na doby, doba zaczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu.
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. Aktualne opisy poszczególnych apartamentów oraz ich wyposażenia znajdują się na stronie internetowej obiektu https://hayduk.pl .
- Obiekt nie posiada recepcji , wszelkie formalności załatwiane są w biurze obiektu.
- Obiekt zapewnia : odpowiednie warunki do wygodnego wypoczynku gościa, bezpieczeństwo oraz poufność pobytu Gościa, miłą i profesjonalną obsługę, na wyraźne życzenie Gościa sprzątnie apartamentu oraz wymianę ręczników w trakcie pobytu dłuższego niż 1 doba. Sprzątnie apartamentów przy pobytach dłuższych 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku.
- Obiekt uwzględni prośbę przedłużenia pobytu w miarę możliwości tzn. w przypadku kiedy będzie dysponował wolnym apartamentem.
- Gość nie może przekazać opłaconego apartamentu osobom trzecim, nawet w przypadku kiedy nie wykorzystał całego opłaconego pobytu.
- Rezerwacji mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie.
- W przypadku pobytu z osobami nieletnimi pełnoletni rezerwujący ma obowiązek powiadomić o tym gospodarza oraz przedłożyć odpowiedni dokument potwierdzający, że może przebywać z nieletnim tzn. że jest rodzicem dziecka lub jego opiekunem.
- Dzieci śpią na dostępnych łóżkach.
- W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za niezastosowanie się do zakazu Gość będzie obciążony kosztami za straty poniesione przez obiekt za neutralizację zapachu dymu tytoniowego w wysokości 1000,00 PLN oraz dodatkowo kosztami związanymi z uruchomieniem systemu przeciwpożarowego i dojazdu odpowiednich służb (mandat).
- Palenie jest dozwolone w wyznaczonym i oznakowanym miejscu przy holu recepcyjnym
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
- Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać na jego terenie od godziny 6.00 do 20.00 .
- Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę.
- W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Gość powinien zawiadomić obsługę o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu niezwłocznie po zameldowaniu i wejściu do apartamentu. W przeciwnym wypadku gość może być zobowiązany do zapłaty za zniszczenia.
- Ze względów na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie urządzeń elektrycznych np. żelazek, grzałek i innych niebędących na wyposażeniu apartamentów.
- Goście zobowiązani są do zamykania drzwi wejściowych po każdym wejściu i/lub wyjściu do/z obiektu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w apartamentach. Do dyspozycji Gości jest parking niestrzeżony.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie wyszczególnionym przepisami Kodeksu Cywilnego w Art. 846 – 849 .
- Obiekt nie przyjmuje w depozyt rzeczy wartościowych, pieniędzy, papierów wartościowych oraz innych kosztownych i wartościowych rzeczy. W przypadku ich utraty zniszczenia, obiekt nie ponosi odpowiedzialności.
- Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.
- W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy wynajmu apartamentów gościom powracającym, którzy podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyli regulamin pobytu.
Rezerwacja apartamentu oznacza zapoznanie się i akceptację powyższego regulaminu.
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!