Polityka prywatności

Polityka Prywatności

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ), informujemy, że:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest PPUH Hayduk Andrzej Wojtaszek-Hayduk, ul. Moniuszki 11, 68-200 Żary. Przedsiębiorstwo zarejestrowane jest w CEIDG; REGON 970030228, NIP 928-000-05-36; adres poczty elektronicznej: biuro@hayduk.pl
    2. Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych;
    3. Państwa dane pozyskaliśmy:
      • bezpośrednio od Państwa;
      • ze źródeł publicznych oraz ogólnodostępnych, w tym z Internetu, np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    4. Firma PPUH Hayduk Andrzej Wojtaszek-Hayduk przetwarza następujące kategorie danych:
      • dane kontaktowe;
      • dane wymagane do identyfikacji na potrzeby zawarcia umowy, wykonania usługi, wystawienia faktury, obsługi posprzedażowej, numery kont w celu rozliczeń między firmą Hayduk a Klientem;
      • dane identyfikacyjne niezbędne do świadczenia usług on-line;
    5. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych
      Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:

      • art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w zakresie jakim jest to konieczne w celu realizacji łączącej nas umowy.
      • art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków na nas ciążących takich rozliczenia finansowe, w tym podatkowe.
      • art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie w zakresie niezbędnym dla realizacji celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów oraz ewentualna konieczność odpierania lub realizacji roszczeń cywilnoprawnych.
    6. Podane dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
    7. Odbiorcy danych: Odbiorcami Państwa danych mogą być zewnętrzne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, jednostki nadrzędne, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi na podstawie umów powierzenia;
    8. Państwa dane będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji naszych relacji biznesowych w tym umów, zleceń i zamówień – do końca okresu przedawnienia roszczeń (5 lat plus 1 rok lub do czasu wycofania zgody)
    9. Podając swoje dane osobowe, mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    10. Podający swoje dane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w każdej chwili;
    11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, tylko w oparciu o własną niewymuszoną wolę, jednakże w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych Firma nie będzie mogła utrzymywać kontaktu i przekazywać istotnych informacji;